Iniciar sesión

Auténtica experiencia de comida mexicana en Osaka

メキシコ料理 MACHETE trae a Osaka los sabores intensos de una verdadera taquería mexicana, en un local cálido y acogedor en Motomachi.

Sus famosos tacos al pastor destacan por ese equilibrio perfecto entre dulce y picante, junto con tacos de carne asada, burritos y nachos que muchos consideran de lo mejor que han probado. Todo se cocina al momento, con una atención cercana y un ambiente animado con buena música y cerveza bien fría, ideal para disfrutar de una noche diferente en la ciudad.

Categories

Regions

Vista de calendario

Reseñas de Google

4,5
Reseñas de 107
  • Oscar Lazo
    Oscar Lazo
    8 meses ago

    AMAZING!! Food was some of the best I've ever had; the tacos al pastor, tacos de carne asada, burritos, nachos, delicious beer and amazing atmosphere. It's nice and cozy, I'd come here more than any attraction in Japan! Absolutely love it here!

  • Eric
    Eric
    8 meses ago

    As a Mexican myself these Pastor tacos were one of the best tacos I've had. If you're looking to try out some Mexican dishes, you absolutely have to try this place out. No words can describe how good the food is. Plus the songs are pretty damm good

  • Michael Sanchez
    Michael Sanchez
    12 meses ago

    Having a Latino background, we were hesitant to try this place. We are glad to have taken our chances as we were pleasantly surprised by the quality and taste of the food. Eat food item was cooked to order and the service was outstanding. Of the 6 different tacos we had, Al pastor were the favorites with both a sweet and spicy kick to them.

  • Lourdes Cabral
    Lourdes Cabral
    9 meses ago

    First night in Osaka and found this gem. This was the perfect 'home away from home' restaurant. Tacos were delicious! The owner is super nice and friendly. Loved this restaurant!

  • Christopher Miron
    Christopher Miron
    3 años ago

    A cozy, intimate Mexican restaurant. The atmosphere is incredibly inviting with some amazing music playing. The service is prompt and polite. However, it is the food that makes this place a 10/10, 5 star, A+ experience! With a simple menu that absolutely hits the spot, whatever that spot may be, this place is a must every time we're in Osaka!

Agregar una opinión

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Servicio
Por favor califica Servicio
Relación calidad-precio
Por favor califica Relación calidad-precio
Ubicación
Por favor califica Ubicación
Limpieza
Por favor califica Limpieza

Reclamar listado

¡Toma el control de tu listado!

Personalice los detalles de su listado, responda reseñas, cargue fotos y más para mostrar a los clientes lo que hace que su negocio sea especial.
Su cuenta se creará automáticamente en función de los datos que proporcione a continuación. Si ya tiene una cuenta, acceso.

Seleccionar plan

Rellene el formulario

Tamaño máximo de archivo: 2 ES.